Wednesday, December 16, 2009

Semalam-inti,today-One utama

Semalam g inti
amik megat 10.30 kt ktm segambut
sampai dlm 11.30
semngt giler
selesai 1 uni
Indiana University Bloomington
Harap2 dpt la,InsyaAllah,Amin

Balik dlm 5.30
latifah tumpang
balik hujan lebat giler
lalu jalan gombak,drop latifah kt bas stop mane entah
aku pn xtau kt ne,blur2(hujan lebat)

Solat jumaat kt masjid manjalara
minum2,hntr megat kt ktm kepong

***

Hari ni aku nk beli baju
tp aku xreti beli baju haha
xreti memilih
so,aku ajak penasihat terbaik aku,mastura haha
ade die senanglah cikit
sempat gak tgk cite santau
best la gak

balik2 mak kata baju 2 lawa
bagus betul bawak mastura :-)
salu klu shopping sendiri mmg xsah klu xkena kutuk ngn mak
mak aku salu ckp aku xreti beli baju haha
thanks syg sbb sudi teman kan org :-)

tamat

No comments: