Tuesday, February 9, 2010

Mainan mimpi

Smlm aku tido 2.30 am
salu klu mcm ni,lps subuh aku bantai tido smpai kul 12
tp skrg aku dh bngn
sbb nya aku xpasti ape bende td
mainan fikiran atau btul2 makhluk ghaib

Citenye macam ni...
Aku ngh mimpi,mimpi yg pelik...
aku terjaga la
tp aku tutup mata lagi
dpt rase keadaan sekeliling,seram
tibe2 atas badan aku keras,
aku mcm dengar suara berbisik,
aku cube berckp,tp mulut xmampu bukak

Aku cube tenang,
dlm hati bace bnyk kali Lailahailallah
sedang dlm hati bace,aku cube bukak mulut
sikit2 demi sikit berjaya


disebabkan mulut bukak sikit2
aku ckp pn pelan2 "a...a...all...allahuakbar"
mase dh brjaya 2,aku mcm trdngr suara bisikan
tp xjelas sbb aku pn tgh brckp
aku terus bace ayat kursi...
klu mmg ade dlm bilik 2,biar cirit2 die lari

apa2 pn,aku xtau ape bende 2
atau mainan mimpi
tp mmg aku rase ngn jelas,n xboleh bngn


~Makhluk pasti takut pada Penciptanya,
Tiada Tuhan yang berhak disembah melainkan Allah,dan Muhammad pesuruh-Nya

No comments: