Friday, March 12, 2010

Bowling & wayang

Semalam,
Aku,faiz,megat,petai n phat li g seremban
sampai2 beli tiket alice in wonderland untuk kul 11.20
Pastu g makan McD,aku order spicy chicken mcdeluxe

Saat yg dinanti tiba,
smpai2 kt tmpt bowling penuh,
ade prtandingan puteri umno
tau je puteri umno,mmg dorang2 ni kutuk la haha
tunggu jap dlm 15 minit,baru dpt main
result: Megat-133,Amir-129,Phat li-112,Petai-74,Faiz-62
Mmg puas hati

Pastu g tgk cite Alice in wonderland(aku xde la excited sngt)
Bile dh habis,rase mcm xbest pulak
Citenye bnyk kartun,
Mcm untuk kanak2
Entah la,tp bg aku,xbest la,xminat
Rating 5/10

Balik aku drive(pergi Petai drive)
Bile dh lepas tol nilai,ade polis
kitorang kena tahan hahaha
ni semua sebab petai n megat
sbb petai aku xtahu(die suluh kt petai mcm pelik,mungkin ingt ganster)
megat lak sbb die tido(polis 2 xcaye,sruh kejutkan megat gak)
Mungkin dia ingt megat mati/mabuk/kena culik
Dh 5 minit,kitorang dilepaskan
Sampai Inti dalm kul 2 pagi :-D

2 comments:

Un Phat Lee said...

tak puas hati ngn ko n mgt.kne rematch blk nih.
haha.

Xack Saputra said...

haha boleh,no problem
kami bersedia....