Monday, July 12, 2010

Pre-Departure JPA

11/07/10
Semalam lepas zuhur
Aku bergerak ke rumah Mastura
Ambil dia n alangnya
Hantar alangnya ke Integomb,kt gombak
Lepas 2 gerak terus ke Inti
Sblm sampai,g Giant jap beli barang
Lepas hntar mastura ke blok A,g AO,amik kunci
Bilik xcukup,aduh,kena kongsi,4-3 org 1 bilik
Xpela,cam best pulak :-)

Malam 2 aku mendapat 1 kejutan
Kejutan yg mmg terkejut r
Tapi apa2 pun aku terima smuanya
Aku akan cuba yakinkan semua yang berkenaan
Kena bnyak bersabar n berserah pada-Nya
InsyaAllah semuanya ok,Amin

12/07/10
Pagi2 kul 12.30am dh tunggu kt Restoran Thai,nak cop tmpat
Nak tengok final Fifa World Cup
G ngn Faiz,Megat,Petai,Harith,Nyet,Pat lee(datang kemudian)
Aku sokong Belanda tapi kalah ngn Spain
Xpela,bukan negara aku pun haha

Balik 2 tido sejam kot
Lepas 2 nk g Pre-Departure Jpa kt Putrajaya
Bertolak dari Inti kul 7.00am(bas lembab,7.15++ baru gerak)
Sampai Jpa dalam kul 8.00am
Sampai2 terus ceramah,ingt ada makan pagi2,lapar kot td

Mula2 ceramah pasal baju n perkara2 berkenaan Jpa
Kedua pasal Insurance,part ni mmg ramai tido haha termasuk aku(kejap2)
Ketiga ceramah oleh MAS,yang ni excited haha
Dia dah bagi waktu flight tp ni bukan yang confirm,maybe je la
Aku nye flight :
           1)KL-Los Angeles 1515/1845 14 august 2010
           2)Los Angeles-Indianapolis 2215/0522 14 august 2010
Keempat pasal duit,ni lagi syok,sume dapat duit
Akunye tempat Kadar C (cikit sbb kt kawasan kampung)
Ni yang aku dapat :
          1) RM 976.85
           2)USD 400
           3)Travelers Cheque sebanyak USD 3300

Balik mmg penat
Xlarat,hari ni stay Inti lagi :-)

2 comments:

nmasturas. said...

kejutan yang saya sendiri memang xpercaya :P
amin~

belanda kalah. haha

hahaha. tdo eh. xde insuran, xselamat la :)

fly sabtu? huhu.
bila2 pun, insyaAllah, sy pasti datang :)

Amir said...

Haha amin :-)

yeah,insyAllah
harap2 tme 2 btul la :-)