Monday, August 2, 2010

wayang n kecurian

02/08/10
Hello August,bertemu lagi :-)

Semalam hari yang best+xbest
Aku cite yang best dulu la
Kul 10.40,aku amik Mastura n katy kt Ktm Kepong
Kitorang g One utama
Sampai2 tgk Sorcerer's Apprentice
Layan gak r citenya
Pastu g mkan McD
Shopping2
Petang lak g tgk wayang lagi
Toy Story 3D :-)
Walaupun lambat dari orang lain
Akhirnya tgk jugak cite ni
Best2 :-)

Otw balik,singgah kt Masjid Manjalara,solat Maghrib
Sblm 2,Mastura bg hadiah,Bunny yeah :-)
Seronok2 :-) bunny cantik,ade pink2 cikit
Lepas dah abes solat,baru ade berita buruk
Kasut aku dah kena curi
Bodoh betul sape yang curi 2
Sabar je la

Lepas 2 aku pinjam selipar masjid,nnti aku pulang balik
Pastu hantar Mastura n katy ke Ktm kepong

p/s-to Mastura,thanks 4 yesterday (^_^) lysm

4 comments:

nmasturas. said...

tulah. sabar2 :)
malang xberbau. Allah nak duga.
belajar dari pengalaman ^_^



haha. jaga Bunny elok-elok ;)



p/s : you are most welcome. lysm too.thanks jugak :)

Amir said...

2 la,xpe la
benda nk jadi kan :-)

baik,dun worry,abg akan jaga bunny elok2...abg nak bunny brjumpa teddy in future :-)

nmasturas. said...

haha. wow. nice impian :)
i like it ♥

Amir said...

haha impian kita bersama :-)

ada maksd tersiratnya,cuba teka kalau tau :-P