Tuesday, February 1, 2011

Kelas cancel

Pagi td kelas berjalan seperti biasa
Bila dh kul 2 mcm 2
Aku dh ready nk jwab test pukul 2.30
Tetiba lecturer aku ckp start 2.30 pm smpai esok 10.00 am,kelas cncel
Sbb weather xmengizinkan
Aku balik
Tp dpt email ade review section kul 7
Dia trpaksa buat time 2 sbb xde waktu lain dh
So,aku g gak

Cuaca hari ni pelik
Hujan ais
Jalan mmg licin gila
Sekali terjatuh,trgelincir mmg bnyk r
Pastu ptg best gak,hujan batu kecil haha
First time rase hujan berbatu
Skrg ni mmg lawa
Pokok2 semua diselaputi ais
Bukan snow tp ais batu
Bahaya gak sbb dahan boleh jatuh,
Sbb berat menampung ais
Aku ada tangkap gmbr
Tp malas nk transfer
So,aku amik gmbr dr google image
Lebih kurang je
                                   Ni la dia slh 1 kejadian Allah yg cantik :-)

2 comments:

nmasturas. said...

hujan ais? subhanallah :)

sabar je la eh test tu. ade hikmahnya :)

take care.

Amir said...

2 la,kejadian Allah...lawa :-)

mmg ngh sabar pn,tp nnti khamis ade dua test,2 yg xbest

insyaAllah xde apa2 ni,duk rumah je :-)