Saturday, March 19, 2011

ISR, B-Town

Dari rabu smpai jumaat ada ISR(Islamic Spring Retreat) kt IU
Tp ISR kt IU ni untuk orang2 usrah je
Maksdnya untuk orang2 yg mmg dh join usrah sekian lama,dr m'sia sume
Cuma hari jumaat je untuk umum(tajuk xberat n xcomplicated)
Aku dtg hari rabu section 1 n 2, yg ketiga x g
Section 1 tu ok,bila masuk yg 2 mmg dh xfhm,isu2 yg sape dh join usrah lama je fhm
Dari duduk xfhm sngt lebih baik aku balik,ade jgk la fhm sikit2 tp asyik hilang n pening dh haha
So aku decide nk dtg jumaat je sbb mmg tu yg sepatutnya tok aku(mmg xprnh join usrah pn kt m'sia,so aku patut dtg yg umum,jawad la ajak yg 1st day tu,mane tau aku ok ke)
Tp kn best dorang buat semua tok umum mcm kt Muktamar hari tu
Ni xbest,mcm ade segregation
Sepatutnya dorang buat setiap hari umum
Supaya budak2 IU wajib dtg
Bila dh wajib tu,yg rase trpaksa 2 insyaAllah nnti semua rela klu Allah nak
Bila dh rasa suasana mcm 2,barulah sng nk ajak g Muktamar tahun ni nye
Boleh dtg ramai sikit :-)

***
Hari khamis mmg xtau nk buat apa
So,kitorang g jalan2 bloomington (B-town)
Jalan kaki kt semua tmpat(mmg xde keje)
Tp at least dpt lepas tension
Xde kereta camni la
Sabor je la
Cuti yg xtau nk buat apa
Termenung,duk diam
Nape la aku xminat main game
Aku jelez je tgk dorang minat main game
Sampai dorang dh jemu main game
Tp nk tunggu dorang jemu punya la lama smpai khamis
2 yg jalan2 bloomington 2

Skrg dh sabtu
Yeah,nk masuk kelas dh
Tp nnti bnyk exam lak
Aish, cuti salah, kelas salah
Patutnya aku kena bersyukur
Patut anggap bende2 ni semua seronok
InsyaAllah :-)
Yang penting kene senyum selalu....

2 comments:

nmasturas. said...

alaaa. sory ye. org busy masa abg cuti :|

haha. hidup perlu diteruskan :)

ganbateh !

Amir said...

ye,xpe,syg busy kan,abg kene la fhm :-D

yeah,ganbateh!