Saturday, May 28, 2011

Bola

Aku baru saja balik dari lepak ngn abg lee n kawannya di mamak
Kitorang tgk bola final barca vs mu
Mmg terbaik
Aku masih berjaga sbb nk tunggu subuh
Klu tido skrg,mmg azab nk bangn haha
So,tunggu je la :-)

Jap,nk cite dr awal
Pagi td bgn2 dh sengal2 badan
Maklumlah,dh lama xbersukan haha
Hari ni duk rumah je
Abg lee ajak main futsal kul 1 pagi
Tp aku xnak,badan rehat dulu la
Tp aku ikut sbb dia nk terus g tgk bola lepas tu
So,aku mmg xtido pun dr td
Rasa pelik jd kelawar
Dh lama dh,kt US pn xpernah
Rasenya dh 9 bulan lebih kot :-)

Apa2 pun,kepada semua yg di timur,selamat pagi :-)
Yang di barat,selamat petang

2 comments:

nmasturas. said...

haha.sy update dulu :D

sakit badan maknanya kena teruskan bersukan :P

selamat pagi!

Amir said...

haha ye ke,mcm x je,xpe,xde sape menang :-)

yup,insyaAllah,abg berazam untuk hidup sihat,tidak mahu sekadar makan minum n tido :-)

Selamat pagi :-D