Sunday, October 9, 2011

Apple picking and Monroe Lake

Hari sabtu aku g ikut rombongan family m'sia g ladang Apple
Kat north gak r,dlm 40 minit perjalanan
Kat ladang 2 mmg ley makan je
Petik n makan :-)

Hari ni lak,kitorang g Monroe lake
Dekat je tp xprnh g sbb xde kete
Tasik ni besar giler
Tangkap2 gmbar,balik
Skrg dh upload kt fb :-)

***

Hari ni 9 oktober 2011
Hari yg bersejarah untuk aku
Hari jadi aku yg ke-21
Aku xtau nape kdg2 org excited ngn hari jadi
Bgi aku biasa je
Umur meningkat,makin bnyk tanggungjawab
Tahun ni xmcm tahun2 yg dahulu
Xde sambutan
Penuh ngn keje dan test sana sini
Tp aku ok je,mungkin kena start biasakn kot
Yelah,xkn smpai tua nk sambut hari jadi
Kang anak pun ckp, "bapak ni dh tua pn nk smbut,kalah aku" hahaha
Macam2
Apa2 pn,Alhamdulillah,aku masih bernyawa
Harap umurku berpanjangan dan sentiasa dirahmati Allah
Ameen

p/s-thanks to Mastura sbb bg hadiah for my birthday :-)

2 comments:

nmasturas. said...

you are welcome. haha


:)

Amir said...

Sama2 :-)