Friday, December 16, 2011

Winter Break

Dah sehari aku start cuti winter :-D
3 minggu lepak dirumah
Makan,tido,main game,makan,facebook
Camtu je la
Mungkin + membaca 

Tp nnti 26/12,Faiz n Harith dtg sini haha
Dh lama xlepak2 ngn diorang :-D
Rindu gak r
Tp 1 je mslh,aku sendiri xtau nk g mana haha
Agak blur gak r sbb aku bukan org us,so xtau sngt mane menarik
Lg 1 ni winter,bnyk tmpt tutup
Nk g Theme park,semua tutup huhu
Lg 1,klu jauh sngt aku cam fobia nk drive time snow
Sbb aku ingt lg mase nk g St.Louis dulu
Ya Allah,itulah pengalaman yg xkn dilupakan
Drive kt highway,malam n ribut salji
Xnampak jalan langsung,lg dasyat,line jalan pn dh xnampak sbb sama putih
Sbb tu aku fobia

Harap snow tahun ni,x selebat tahun lepas
Tahun lepas sblm final dh putih tulin
Tahun ni,aku rase baru skali je putih
Best haha
So,mungkin bulan 1 baru snow :-D
Tp xtau la,kuasa Allah,reda je la :-)

No comments: