Thursday, January 5, 2012

Cuti winter

Pergh
Minggu lepas mmg mantap la
Lepak2 ngn kawan2 dr Morgantown :-D
Faiz,Harith n Jazli
Lama gila aku xlepak ngn dorang
Mmg sembang sakan la aku ngn dorang
Macam2 cite ada hahaha

Rindu siut
Setiap hari tidur agak lewat la
Sembang je kejenye
Berjalan hari tu je la,g ski je
Yg lain xde apa sngt
Tgk wayang,makan sana sini

Puas hati gak la aku
Dpt masak mcm2 untuk dorang
Orang lain pun xde kt rumah
So,mmg kitorang je la
Layan

Semalam aku n Irfan hantar diorang kt Indianapolis
Dalam kul 1.20pm basnya
Tunggu lama gak
Aku dh 10 minit drive deme tifon
Bas dh tinggalkan dorang
Next transit kt Columbus,Ohio pagi esoknya
Perjalanan 3 Jam dr situ
So,aku hntar la deme ke sana

Bas tu teruk la
Dh la timenya 1.20pm
Bg email pasal tukar tempat 2.10pm
Kalau ye pun bg la tau awal2

Tp xpe la
Sampai sana lepak rumah Yusri
Tidur sana
Esoknya hntr deme ke tmpat bas
Pastu bertolak balik ke Bloomington
4 jam perjalanan
Tp bnyk singgah makan2 la haha :-D
So,aku rase lebih 5 jam baru smpai

Apa2 pn,sedih la member2 rapat dh blah
Azhari n Izzat pn xde
Afiq pn xde g Chicago
Bosan2
Tp xpe la,3 hari lg kelas
Smngt2 :-)

2 comments:

Rudy said...

haha bestnyaaaaa

So memang the whole winter break Jazli kat Bloomington je lah eh?

Dah lama tak jumpa dia :(

Amir said...

A'ah best gak dpt kenal dia....baik orgnya :-D

Cuti spring g la keluar kwsn east,ajak dia :-)