Tuesday, July 17, 2012

Rehat

Smlm tgh malam aku tersedar
Lidah terlampau kering
Selalu lidah kering ok je tp smlm rasa lebih kurang mcm masa termakan marijuana dulu
So,selama 2 jam jantung aku laju
Aku rasa cemas, mungkin sbb trauma dulu xhilang lg

Smlm aku x g keje,xg kelas
Buat medical check up
Doktor kata jantung aku berdenyut pelik
Tp biasa je sbb denyut pelik tu disbbkn kekurangan sodium n potassium yg melampau
Aku baru teringt, smlm mmg aku tersngt letih
Dari kul 8 smpai 5 ptg
Klu kelas saje xpe
Tp pagi tu keje,kelas sejam je,pastu lab la lama
Kali ni lab agak penat
Dah nk akhir2 ni,mcm2 kene buat
Salu dpt je balik awl

So, hari ni rehat,lusa kuiz,tp xlalu la nk study

***
Lagi 5 bulan nk balik malaysia
Serius aku rindu semua org
Family,mastura,rumah,kawan2 kt mlysia,cuaca,makanan,kampung n semua
Xsbr nk habis 5 bulan ni huhu

3 comments:

nmasturas. said...

Allah bersama orang-orang yang sabar ;)

be strong ok!

Amir said...

Yup, terima kasih :-)

inshaAllah :-D

Amir said...

Yup, terima kasih :-)

inshaAllah :-D