Thursday, November 15, 2012

Habis Sem

Lg sebulan nk habis sem
Excited sngt
Sedih pun ada
Sbb nk tinggalkan Bloomington
Tp sedih gak sbb pengakhirannya xbegitu best
Skrg ke mana2 tinggal aku,izzat n azhari je
Org2 lain klu g mana2 xpernh ajak kitorang pun
Xtahu la kenapa
Tp itulah hakikat

Kitorang dh namakan team kitorang
Namanya team 'asing' haha
Selasa hari tu aku nk belanja makan2 sushi sempena habis study
Mmg tradisi bnyk senior habis sem belanja member
Tp aku xbgtau la aku belanja mula2
Tp yg dtgnya izzat n azhari je
So,xdpt la yg lain
No more belanja,poket tutup haha
Aku pun dh niat nk belanja kawan yg merasai kepulangan aku

Lepas ni tinggal la diorang berdua
Sabar je la korang
Bnyk lgi manusia di dunia ni :-)

*nasib baik IU dekat ngn Purdue,dapat gak jumpa mat petai skali skala :-D

No comments: