Monday, December 3, 2012

Weekend

Jumaat
Hari last aku volunteer
Solat jumaat macam biasa
Cuma ada jenazah time tu
First time solat jenazah untuk 5 tahun
Last time masa arwah atuk aku meninggal 1/12/07
Lepas solat jenazah, ramai g kubur
Kuburnya kt perkuburan awam
Nasib baik ada section Muslim
Sectionnya kecil tp ok la dr xde
Sedih gak suasana
Xde yg kekal didunia ni
Yang hidup pasti mati
Bila tgk semua org
Aku rasa cara hidup org2 Islam kt sini n cara diorang memegang Islam lebih baik dr kt Malaysia
Mungkin sbb smngt minoriti kot
Harap Malaysia berubah ke arah tu
Terutama org2 muda

Sabtu n Ahad
Tiada yg baru
Kerja macam biasa
Cuma Ahad hari tu hari last aku kerja
So, secara official aku free sikit
Tp final week dh nak defat
Rabu ada paper kena hantar
Pastu next week ada due final paper
So,esok kena start tekun study
Ameeen

No comments: