Wednesday, October 21, 2009

Lim Boon Jim

Hari tu hari yang menyedihkan sbb Boon Jim telah pergi.
Aku ingat lagi dulu masa sem 2:

-Dia mmg lawak
-pandai,tp xnerd
-dia cakap bm mmg best mcm indonesia
-aku sama2 tiru test ngn die,die yang ajar,die mintak kertas aku
tp lecturer buat2 xnmpak,pas2 hampir 1 kelas tiru,haha
-dulu aku salu cakap ngn dia mengenai tuhan
-dia free thinker,aku salu suh dia cari tuhan
-aku xkata Islam,tp aku suruh dia mencari kebenaran
-dia salu dengar....tp syg,dia dh xde
-dia dh g usa sbb die g as freshman tp aku salu hasut dia pergi as transfer
student mcm aku haha tp dia xnak
-dulu,dia salu wat lawak ckp xnk balik m'sia."buat apa balik,lantaklah
kerajaan,siapa suruh taja aku"

tgk2,camni jadinya...

disebabkan kau agak rapat ngn aku sem 2,pemergian kau sungguh menyedihkan dan memberi impak dalam hidup aku...

hidup ini misteri,bila2 saja boleh mati....fikir2kan lah Amir

2 comments:

divinity said...

i was really shocked when i first heard about it. I couldn't believe it when I read the news and I telling myself that it's just may be another person who has the same name but...

May God Bless him always
RIP
A friend of Boon Jim- Johannian

Xack Saputra said...

johannian...
I don't who are u
but we have the same feeling
May God bless him :-)
let boon jim stay in our memory forever...