Saturday, October 31, 2009

Semester terbaik

Semester 4 penuh dengan gelak tawa,xmacam semester 2 & 3
Salu lepak2 ngan kawan,subjeck pun 1 je,mpw xkira la
Kalau dulu2 aku sendiri je...

Sem ni rapat ngn ramai terutama faiz,hasan,harith,nyet,chibi,nyet,khalid,ikhwan,syammil,syafiq n geng2 blok r(wan,fatah,nami,wafi,ajim,ayoot,pali,megat,basyir,salah)

Sem ni gak amat bermakna sebab aku bertemu ngn someone,nama mastura...hidup aku ceria je,die seorang yang baik,pendiam cikit tp aku suka sbb aku rasa kami serasi dan yang paling penting cara aku bertemu dia...aku rase macam kat cite novel lak haha

sem depan sedih cikit sbb hasan,khalid,ikhwan dh xde....hasan nk g usa dh tp xpe,setengah tahun je,insyaAllah kt us jumpe lagi haha kami dh plan 'jelajah amerika',xtau la dapat direalisasikan ke x...

Thanks kawan2 yang menceriakan aku,hidup aku kian seronok....aku pun dh tukar polisi iaitu berbaik ngan semua,tidak berpihak pada siapa....sume dh kwn ngn aku,best

Kepada mastura,thanks sngt2,walaupun awk xbace post ni,tp awk adalah segalanya...kehidupan sem 2 & 3 yang menyedihkan mungkin sudah tiba masa untuk berakhir...awk dtg menceriakan jiwa yang kosong ini...skrg hidup org dihiasi senyuman :-)

last sekali,aku nk ucapkan selamat tinggal sem 4....sem 5 menanti,meski dh berkurang kwn rapat...aku perlu belajar,caiyok2

Pittsburgh/temple/Penn State....tunggu aku datang hahaha :-)

2 comments:

Syazwan said...

JUmpA pUn bLog Kau...
haha*bertanduk...

SeJak dUA mEnJak NI kaU jaRanG ke BlOK R...
KamI fahAm...
AiMAn pUn FahAm...
haha...

Xack Saputra said...

haha siut r kau,camne la kau ley jumpe

ala,aku bkn sengaja dowh,aku ingt korang...
tp fhm2 je la :-)
nnti2 aku dtg,next sem haha