Saturday, November 7, 2009

Times Square

Semalam keluar ngn mastura and adik dia sofia...

Janji pas solatjumaat,aku gerak g mid,dia n adik dia kat CM.
Tp adik dia,amad ada mslh,kena g hospital,so, umi dia hntr lewat
pastu,gerak ke CM lewat cikit,
Gi CM nk amik cendrahati umi dia.

Pastu,xjadi g mid,kete jam
so,g times square je sbb dekat :-)
kitorang makan2,tgk wayang

nak balik la cuak,
nk hantar dia huhu
kundang,tempat yg xpernah aku dengar sblm ni haha
tp sampai gak...ok la,bley dapatkan ketenangan :-)
sampai2 je ada umi n ayah dia
aku cuak ayah dia je..
masuk la kejap...fuhh,dh masuk 2 lega cikit :-)
skjp je,pastu pulang
mase 2 dh pukul 9.50 pm kot...

hari yang best walaupun penat,
dpt bg hadiah sbb hari jadi die nk dekat :-)
balik 2,mak ok,xmarah...
-tamat-

2 comments:

Syazwan said...

aMIr, cIte Kau SgT bes LAh...
MEmBuAtkN Aq MenaNgiS..
HahAHa

Xack Saputra said...

haha ape yg sedihnya aku pun xtau
yang aku tau post ni nk kate aku hepi...