Thursday, January 7, 2010

Kisah tentang kawan







Ni gambar kat KLIA,nak hantar Hasan

Hasan berbaju merah,sebelah aku(berbaju ungu)










Siapa sangka
2 orang yang aku salu sembang,gelak n rapat dh ke us


Oktober 2009-perpisahan dengan kawan aku yang agak rapat,Arjun Singh
-Mula2 kenal ingt dia orang Sngapore sbb asyik puji singapore
-aku lak asyik puji malaysia haha
-bnyk ayat bahasa melayu dia bljr
-dia rakyat negara India
-seorang yang baik,memang rapat ngn dia
-kalau kat kelas bio,mmg asyik sembang je
-kadang lepak bilek die,bilek die kt B,besar 2

Januari 2010-Semalam Hasan dh bertolak g us
-Aku kenal die mase sem 2
-Camne aku kenal die biase2 2
-mula2 dulu salu nampak die,ye la,melayu bukan ramai pun
-Aku jumpe die kat surau,mase maghrib
-dua2 cam segan,cam baik r,mase 2 salam2 gitu je la
-tp bile dh rapat,dua2 cam hantu haha
-mase 2 bape kerat je bdk JPA yg kenal dia
-plg rapat sem 4 kot,ade org kate aku adik,die abg haha

Skrg ni aku masih di Inti
Kadang2 bile gi sidewalk cafe,aku teringat Arjun
sbb die kadang2 belanja aku air nescafe,die xkisah
Kadang2 bile g surau,aku ingt Hasan
Sbb dulu kebnykkn nye klu g surau,ade dia
Apapun,setiap pertemuan ada perpisahan
Kat US nnti,InsyaAllah klu ade umur yang panjang,aku nk jumpe dorang :-)

No comments: