Wednesday, August 24, 2011

Last Day

Hari yg xbest muncul jua
Perpisahan adalah benda yg pling xbest
Smlm mmg susah la nk tido
Rasa sayu gak r haha
Mestilah,sape je happy berpisah ngn family
Mesti rasa sedih gak
Tp tu la,aku asyik ckp think positive
InsyaAllah dh sampai nnti ok la

Flight aku pukul 11.35 malam ni
Total waktu perjalanan untuk smpai Indianapolis Airport ialah 50 jam 25 minit
Bg aku jumlah ni mmg bnyk
Bnyk tenaga gak pakai
Tp nasib baik ada Azhari
Klu ada kawan,InsyaAllah ok,xsunyi
Seat pun sebelah2 :-)

Kepada yg baca post ni
Doakan aku selamat sampai ye
Ameennn :-)

Orait,jumpa lg blog
Kat US nnti aku update
Bloomington,tunggu kedatanganku hehe
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 comments:

Rudy said...

Welcome back to America.

Dan selamat berbosan-bosanan di dalam plane D:

Amir said...

Haha terima kasih :-) pasti bosan punya haha sabor je la

nmasturas. said...

Ameen :)
Semangat2 !

Amir said...

Haha yup,smngt2 :-)