Thursday, September 1, 2011

Update

Dh lama aku xupdate blog ni
Sorry blog
Xde apa nk cite sngt
Raya best masa 1st day je la
Pastu dh kelas huhu
Duit raya jgn harap la haha

Apa2 pn td aku g sam's club
Ni mcm pasaraya borong r,mcm NSK
Tp jauh gak,kena naik kete
Tujuan utama nk beli beras
So,td aku drive
Layan beb,dh lama xdrive
Rasa puas haha

Tp sblm tu,aku hari ni busy kt lab
Aku sbnrnya mcm blur2
Yelah,xpernh rasa lab psycho
Tgk2,aku kena handle 1 research
Cuak gak r
Semuanya ditangan aku haha
Td mcm ok2 tp kena usaha lg
Usaha biar fhm bebeno
Rasa srnk cmpur takut pn ada haha
InsyaAllah
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 comments:

Rudy said...

Selamat hari raya, Amir!

Datang la Madison! Haha :P

Amir said...

Hey Rudi,Selamat hari raya gak
InsyaAllah,mmg teringin nk dtg sana
Lgpun mmg ada sorang mmber,Izarin :-D
Lama xjumpa dia

Rudy said...

wehhh aku kat sini hari2 jumpa Izarin kot! Semalam pun jalan2 dgn dia. Haha!

Amir said...

owh ye ke,kim salam kat dia :-D
ckp kt dia,dtg chicago raya haha