Monday, September 5, 2011

Weekend

Jumaat malam hari tu gerak ke Purdue Uni kt atas sikit dr Bloomington
Drive dlm 2 jam la
Sampai2 tgh mlm
Terus lepak ngn Petai kt Ihop
Makan2 pancake

Esoknya diorang g Program
Aku tgk jadual cam berat je (ni sbnrnya tok penggerak usrah je,bkn umum)
So,aku lepak ngn Petai hari tu
Esoknya baru join program
Balik kul 7 lebih,malam
Kitorang g Indianapolis jap,beli pizza halal
Pastu smpai Bloomington 11.30mlm
Letih giler haha
Btw,on the way balik,aku nmpak rusa melintas
Cool beb tp alhamdulillah, nasib baik aku slow
Klu x,dh habis lnggar rusa2 tu

***
Sejak jumaat lepas,hati sedih gak r
Sbb fon aku rosak
Tu la bende yg aku pling suka
Sbb lagu,gmbr,n snng nk online
Skrg sabar je sbb kawan aku janji nk baiki
InsyaAllah elok selasa

***
Hari ni cuti Labor Day
Tp keje dh belambak menunggu
Tambahan pula,kena baca articles sblm kelas esok n lusa
InsyaAllah boleh,caiyok2 amir :-D

2 comments:

nmasturas. said...

I tak tahu pun you holiday :(

Amir said...

bukan abg xnak cite,bukan hari tu susah nk call ke...fon pun rosak,kn abg update smlm post ni huhu sorry,abg xsengaja :-) ingtkn syg dh baca post ni smlm