Wednesday, June 20, 2012

Iman

Alhamdulillah
Hari ini keluarga aku dh bertambah
Abang lee and Kak nya dapat anak 1st
Namanya Muhammad Iman Rayyan (ejaan mungkin salah)

Aku excited sngt sbb keluarga aku kecik
Adik beradik 4 orang je
Pastu dh tmbah Kak yong n Kak nya
Skrg Iman :-)

Dulu2 ade la jadi Pak Lang xofficial
Sepupu2 punya anak dh ramai,lebih sepuluh kot
Itu pun diorang panggil Pak Lang Amir
Skrg official, Pak Lang je haha
Rasa tua lak
Tp fun :-D

Xsangka abg aku dh ada anak
Mesti rasa srnk n terharu
Sbb jadi bapa, lebih tanggungjawab
Mesti dia fhm mcm mana jadi Abah aku, perasaan abah aku dulu2
Tp aku xley nk describe, tuan badan (abg aku) je tahu perasaannya :-)

2 comments:

nmasturas. said...

Iman. adalah mutiara :)

Amir said...

haha dua2 boleh...iman adalah mutiara kehidupan n iman adalah mutiara hati abg lee n kaknya :-D