Monday, June 18, 2012

Suhu meningkat

Skrg Bloomington sngt panas
Cuaca dah sama mcm Malaysia
Rasa xhomesick sngt dh
Tp tu la,balik tgh hari je mmg penat
Penat sbb panas
Kipas pun dh beli
Ada AC tp kat atas xrasa sngt la
Kepas ni mmg terbaik la :-)

***
Weekend hari tu start keje SRSC
Jaga equipment desk
Aku duduk je
Orang nk bola,raket n sebagainya
Aku scan card,type number
Senang r keje nya
Aku suka,time pun fix

Kalau keje burung pun gaji mmg up sikit
Tp kejap sngt
Time la xfix,ikut klu habis dulu
Aku ni jenis xley duk diam
Pernah gak try buat biasa2, 2 jam je dapat
Xpe la, jadilah dari xde

***
Hari ni dh pertengahan bulan 6
Tepat lg 6 Bulan
InshaAllah aku pulang
Aku asyik homesick bukanlah rindu M'sia sngt
Aku ok je duduk Amerika ni
Cume rindu family and insan tersyg hehe
Kalau semua ada kt bloomington,layan je la

2 comments:

nmasturas. said...

tujuhharilagi ! ^^

Amir said...

haha untungggggggg r :-P