Thursday, June 17, 2010

Dia pulang & visa dah ready

17/06/10
Semalam(td la)
Aku pagi2,dalam kul 9.45 gerak ke ktm segambut
Ambil Mastura,lepas 2 ke rumah aku
Ade mak,opah,adik n fizri(adik sedara)
Saje bwak dia ke rumah :-)

Lepas 2 aku n dia gerak ke the curve(ke cineleisure sbnrnya)
Nak tgk Lagenda budak setan tp xjadi
So,kitorang tgk cite The A-Team
Ok r,bnyk aksi2 menarik
Lepas 2 ke Tesco jap,mak aku pesan beli gula(susah nak beli skrg)
Dapat la beli 4(sorang 2) haha

Lepas 2 hantar Mastura ke rumahnya
Dalam kul 4 aku sampai Jusco
Bersiap2 untuk g keje
Keje kul 5
Kadang2 rasa penat
Tapi seronok punya pasal,hilang semua 2 haha :-)

Lagi 1 hari yang menarik :-)

***
Aku baru cek email td
Us embassy kata visa aku dh ready,yeah
Alhamdulillah :-)

2 comments:

nmasturas. said...

haha.siannye penat..

alhamdulillah :)

Amir said...

haha xpe,penat 2 dh hilang
smlm hari yang seronok :-D