Tuesday, June 15, 2010

US embassy & Inti

Pagi td,awal2 dah bersiap
Nak ke US embassy,nk buat visa
Tunggu megat,g sane naik kete aku
Sampai2 ada Jason,Adhwa n Phat li....Ang,Izarin n Rasyad datang kemudian
Lama gak r process nye
Tanya sikit2 je
Last2 dapat kertas kuning gak (lagi 1-3 minggu baru dpat insyaAllah)
Izarin sorang je dapat kad hijau(boleh collect esok,Rasyad ngn Ang xtau sebab kitorang dh chow)

Pastu g Hospital Pusrawi,Megat nak dptkan cop medical check up dia
Pastu ke rumah aku,tukar kete,Phat li ada sekali
Sebelum 2 makan2 dulu kt kedai
Lepas zuhur gerak ke Inti
Sampai2 Miss Sri n Miss Zaleha xde,hampa
Aku cube claim duit Visa,harap2 dapt la
Lepas 2 date with Mastura haha teman dia study :-)
Megat n Phat li tido kt surau
Lepas asar g seremban,hantar Phat li stesen bas,Phat li drive

Asalnya kitorang nak lepak2 seremban dulu,tp bapak Megat nk kete
Balik 2 aku drive,Megat kurang sihat
Mase otw,mak dia call ckp xperlu
Aduh,rugi je,xde rezeki la 2 nk lepak2
Balik xjam KL,pelik...sampai dalam kul 7 :-)

2 comments:

Un Phat Lee said...

lohai.xperlu??? hahaha.
mmg xde rezeki nk rematch bowling ngn korang.

Amir said...

haha 2 la pasal
aku baru dpt keyakinan nk kalahkan kau haha
xpe2,nnti2 kita fight