Thursday, June 3, 2010

Inti dan 15 jun-Visa

Hari ni aku ke Inti
Asalnya nak datang selasa minggu dpan
Tapi Mastura nak jugak aku datang hari ni :-)
So,aku tukar la cuti ngan Afiq(member kt TGV)
Demi Mastura,xde hal punye hahaha

Aku gerak kul 7.00 am,sampai 8.00 am
Datang Inti sebab nak jumpa Mastura,hantar dokumen n urus visa
Datang2 sarapan2,lepak2
Kul 11 aku ke upo sendiri
Buat2 ape yg patut
Tetibe aku nmpak seseorang,Megat rupanya
Pelik r aku,bukan dia ade temu janji ke ngn doktor
tgk2 mmg btul la,trus cuak dia hahaha
tp semua setel
Lepas 2 syazwan n mang sampai
ok la,xsangka jumpa mereka
tp petai xdapt dtg,cis haha
len kali la jumpa mamat 2

Lepas 2 lunch ngn Mastura kt cafeteria baru,cantik tmpatnya
Lepas 2 sambung balik kt upo(mas ade kelas)
Visa pun setel,tinggal interview je
Interview 15 jun pukul 9.20 am
Dah janji ngn Megat hari 2,die nk buat passport usa die(dia special sbb lahir sane)
Ya Allah,permudahkanlah urusan kami dan rakan2 kami,Amin

Balik kul 5,lepas asar
Before 2 jumpa Mastura jap,beli nasi lemak rasa timor,aku ngidam haha
Dia nak final exam dah,semoga berjaya,saya sentiasa doakan anda :-)
Aku balik ngn megat
Aku sampai rumah dalam 6.30 pm

5 comments:

nmasturas. said...

haha.thank you syg :D
i really need you.xtipu.

:P

insyaAllah..aminn :)

terima kasih.sy pun doakan anda




p/s: haha.ngidam.kalah saya :P

Amir said...

xpe,abg sentiasa ada untuk syg :-) insyaAllah kalau xde aral melintang

haha biar r,dh lame xmakan,ngidam r :-P

Un Phat Lee said...

nice lah amir.interbiu sme ngn aku. B)

Amir said...

hahaha nice one
megat datang,kau pun datang
mmg terbaik :-D
harap2 ada la lagi

Amir said...

hahaha nice one
megat datang,kau pun datang
mmg terbaik :-D
harap2 ada la lagi