Saturday, September 4, 2010

Asian festival,berbuka,pool,10 months

Semalam ade Asian festival
Tp biase2 je untuk student baru masuk
Aku g tp bukn sbgai peserta
Aku join MSA nye booth
Siap pakai baju melayu,smngt2
Dan resultnya kitorang menang yeah

Pastu dh lmbt sngt
Nk berbuka diluar
Sblm 2 solat jap kt IMU
Lepak2 dlm surau
Lepas maghrib baru bertolak ke restoran Anatolia
Lama gak r
Pastu Jawad balik awal dulu
Budak2 usrah dari Purdue dtg
Amik dia,dorang ada program kt Nashville

Pastu kitorang2 ni (aku,azhari,izzat,arshad,zhariff,ikrom,raof)
Gerak ke IMU (indiana memorial union)
Kitorang main pool haha
Memandangkan smlm jummat,so,bas tgh malam ada
Kul 1 lebih pagi baru smpai rumah
Xtido smpai sahur,takot xbngn
Lepas subuh mmg bantai r tido

***
Hari ni September 4th
Maknanya dh 10 bulan yg menarik :-)
Mastura (^_^)

3 comments:

nmasturas. said...

hahaha.ingat IMU tempat along td :D

ape je yg menag tu? pertandingan ape.. :P


em.yup. sorry tau. happy anniversary :)

Farah said...

salam.weyh,td aku g the mall of america.kat bloomington.dekat ke ngn tmpt ko?

Amir said...

mastura-menang booth yg plg menarik :-)
yup,u too (^_^)

farah-eh xlah,aku tanye member aku,yg 2 kt minnesota kn,bloomginton btul tp nye yg state indiana