Sunday, September 5, 2010

Weekend

Semalam berbuka puasa di masjid
Makan makanan Afganistan
Memang sedap aku melantak
Dh tambah2 pn bnyk lagi makanannya haha

Malam 2 xbalik rumah
G rumah Ikrom,sume lepak2 situ
Sahur makan Pizza
Tengah hari g Library
Nk buat keje n pinjam buku
Tadi berbuka makan ayam masak merah lagi
Tp kali ni dorang masak,pakai instant nye perencah
Rase lain sikit r,xmcm ayam masak merah
Sedap mmg sedap,just bukn msk merah la
Aku lak buat cucur instant 2,senang je

Esok dh start kelas balik
Semangat2 :-)

6 comments:

Anonymous said...

esok bkn cuti ke amir?

Amir said...

xde la,tmpat aku xcuti...siut je
labor day xcuti,pelik

nmasturas. said...

owh.haha.
mcam mana pulak tak cuti..
pelik2 :D


haha.xjadi tomyam.

Amir said...

haha entah la,IU ni sengal sikit
Cuti nya ganti time lain

tomyam xjadi sbb dorang nk masak
Biarlah,lg pn ptg 2 letih sikit
Dorang xreti basuh ayam sume
So,lantaklah mereka mask,relax sikit haha :-)

Anonymous said...

oo cuti ganti xpe r, purdue nih cuti, tp keje berlambak..

Amir said...

xde2,aku nk cuti gak,nk rehat dowh

eh,pagi td budk purdue lepak rumah aku,kul 9 lebih baru balik....kau bile lg?haha