Sunday, September 19, 2010

Raya2

Semalam aku dn ramai budak IU gerak ke Chicago
Actually kawasan luar bndr nye la
Xmasuk pn bndr nye
Sambut raya anjuran MSD Chicago

Gerak kul 9 lebih
Sampai dalm kul 2 ptg camtu waktu Indiana
Tp Chicago waktu central
Tolak 1 jam,kul 1
So,kitorang masih xlewat

Makan xde la kenyang sngt
Sbb aku xselera makan sngt
Aku selera besembang2 ngn member2 inti haha
Xpuas beb sembang2,gossip2
Xsabar nk jumpa lg next time

Balik 2 singgah rumah ustaz (xingt nama)
Dia jaga kitorang(4 states trmasuk Indiana)
Apa2 hal sume ngn dia
Dia ajak makan2
Balik 2 singgah KFC halal haha
Rindu KFC
Sampai Bloomington tgh malam kul 1 lebih

2 comments:

nmasturas. said...

laah. nape xselera my dear ?
xsihat ke?

take care ok.

tulah. dah tengok gambar kt fb.
happy for you.



p/s : saya tahu anda tunggu saya. me too, no worries :)

Amir said...

haha bukan sbb 2 la syg
xselera 2 sbb dh jumpe kawan2
xpndang pn mknn sgt
sampai2 trus nk smbang

makan boleh next time,
jumpa kawan bukan salu
so,smbng ngn kawan diutamakan
gossip2 :-P

p/s-thanks my dear,best kn lagu ni :-)