Sunday, June 12, 2011

Internship

Aku sbnrnya kene g hari ni
Ke Early Autism Project (EAP)
Tp setelah lama fikir
Skrg dh bln 6,
Dulu aku mintak bulan 5
So,xpe la,aku dh bg email
Reject offer sbb aku nk lepak ngn family n kawan
Lgpun,aku xkisah sngt sbb next semester dh dpt jd URA
So,cukup lah pengalaman tu,InsyaAllah

***
Malam smlm ingt nk lepak
Tp tetiba Pak cik aku dr Shah Alam sekeluarga nk dtg
Aku pn dh lama xjumpa
So,cancel keluar
Lama dh xjumpe
Aku pnggil dia Cik Cha
Yg lawaknya,time salam ngn dia,dia xpasan,dh lama sikit,dia terkejut sbb dia xsangka aku ada haha
Published with Blogger-droid v1.7.1

2 comments:

nmasturas. said...

oh.xjadi keje ke.
ok.rehatlah kat rumah :)

Amir said...

Xjadi la,lmbt sngt
Abg mintak nk start bulan 5,ni dh tgh bulan 6
Lgpn abg lee kn nk kawen,
Abg rase lebih baik abg tlng dia n lepak ngn keluarga :-) nnti kn lama xbalik