Thursday, June 23, 2011

Selipar

22/6/11
Pagi dlm 9 lebih
Aku bergerak ke hospital Jinjang
Nk buat pemeriksaan kesihatan
Ingt kn lama,last2 buat temu janji je
1/7 cek badan
8/7 jumpa doc
Lepas tu aku blik rumah
Mak aku ajak g Pasar batu 5
Dia ajak makan bihun sup terbaik dr ladang haha
Balik2 ngntok
Tetibe Khairi call
Dia kata dia kerja esoknya,so dia nk lepak2,nnti dh susah
So,aku kuar la dgn dia n Bazli
G karok lg haha

23/6/11
Ingt nk bgn sahur
Tp xtrbngn
Lupa nk suh Mas kejutkn
Lgpn mmg xde plan pn
Saje fikir klu terbngn bleh gk pose
Hari ni xbuat apa sngt
Tolong cat sikit
Pastu maghrib td g Masjid Damansara
Ada majlis maulana
Tentang Israk Mikraj
Best ceramahnya
Ramai gak orgnya
Tp slacknye selipar kene curi
Aduh,sape lah curi
Mase lepas abes makan,baru jumpa family Mas
Aku xnmpk pn ayahnya sblm tu,ramai sngt org
Nasib baik ada deme,aku pinjam selipar ayahnya,ayahnya ada kasut lain dlm kete :-)

Kepada pencuri selipar,aku xmampu nk buat apa cuma berserah kepada-Nya,moga kau bahagia dgn selipar aku tu
Published with Blogger-droid v1.7.2

2 comments:

nmasturas. said...

sabar eh. dugaan :P

pencuri selipar dan kasut, semoga bahagia.

Amir said...

Haha ye,sabor je la :-)

Deme ngh seronok dpt selipar baru
Tp hnya dunia semata-mata