Wednesday, June 15, 2011

Pusing2 sendiri

Hari ni smngt nk cek kesihatan
Nak cek darah sume
Kat hospital jinjang
Tp pagi td mcm ngntok la haha
Sampai pn pukul 10
Aku cari2 parking dlm 15 minit
Bila dh malas,aku chow
Tp hati nk berjalan haha

So,trus g jusco kepong,nk tgk KL gangster
Tp cite kul 12.45
Aku pn g Brem Mall lak
Dekat je pn
Tp cite kul 12 gak

Perut lapar
Alang2 kt situ
Aku singgah pasar batu 5
Bukan nk beli ayam
Tp kt situ ade kedai jual mihun sup terbaik dr ladang,harga rm3 je
Tp ayam belambak haha
Ni tmpt faveret mak aku
So,beli la tuk dia
Balik rumah jap

Agak2 dh 12.30
G Jusco blik
Tgk la wayang sorang2
Boleh la sbb cite pn layan
Bkn xnk ajak mmber
Dorang dh tgk
Tgk ngn kakak la,mmber lain la haha
Bkn nasib aku la
Tp cite mmg best,layan haha
Published with Blogger-droid v1.7.1

No comments: