Tuesday, July 26, 2011

Aktiviti penuh :-D

Hari ahad,
Hari ni,hari yg busy
Petang tu aku n family g rumah mastura :-)
Macam2 perkara berlaku :-D

Hari isnin,
Hari ni lg busy haha
Tgh hari aku g lunch ngn Mastura kt Jusco
Pastu g Tesco jap,nk cucuk duit
Pastu g rumah aku,mak aku ajak
Pastu balik kundang blik
Terus g rumah kawannya
Saja je :-)
Petang2 sikit g Ktm kuang
kitorang nk g bukit bintang
Kt KL Sentral jumpa along nya n kawannya
Kitorang gerak skali
Sbnrnya deme nk jumpa adik diorang,Amad
Dia join band Star(SBP)
Band star wakil m'sia buat persmbahan kt situ
Meriah gila area2 pavi
Balik mmg rushing r,tkot ktm xde
Sampai kuang,hntr deme balik
Aku smpai rumah dlm 12.15 pagi kot

Hari ni,
Petang td aku g Low Yat sorang2
Beli barang tok mastura :-)
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 comments:

nmasturas. said...

pavilion ! huhu. upload la gambar :D
mobile upload.

Amir said...

Haha ye2,nnti abg upload :-p