Friday, July 1, 2011

Berita menarik

Sejak beberapa hari ni,
Aku jadi driver mak aku
Nk beli barang2 kahwin abg aku
Sibuk la sikit
So,update pn malas haha

Td lepas solat jumaat tgk cite Transformers 3,layan beb 3D haha
Sebelum tgk cite tu
Aku dikejutkan dgn 1 berita gempak haha
Mastura balik 12/7
Mmg terkejut la,xsngka dia akan blik masa aku kt m'sia :-)

Apa2 pn,esok aku dpt kakak baru,no 2
Sbb abg aku kahwin esok,belah permpuan la
Akad nikah kt Masjid negara
Majlis kt taman metropolitan kepong
Harap2 semua berjalan lancar,aminnnnnnnn :-)

p/s-ayat yg aku salu usik mak aku-mak,amir pn nk gak,bila lagi hahaha :-D
Published with Blogger-droid v1.7.2

4 comments:

nmasturas. said...

tahniah :P

haha.

Amir said...

Haha Tq :-)

akiraqeela said...

comel nye :)



amir. saya nk cop mas satu hari okay

Amir said...

Haha okay,1 hari xpe :-p