Friday, July 29, 2011

Jumpa lagi nnti :-)

Aku bru nk tido
Tadi g Lcct
Aku sbnrnya terlewat sbb ada brg tinggl
Tp smpat la jumpa
Kejap je td
Mastura msuk dlm 8.45 mlm
Lepas tu family dia g Nilai,hntr alangnya
Aku trus balik

Apa2 pn,17 hari lepas termasuk hari ni adalah hari2 yg terbaik 2011,siyes terbaik haha
Thanks to mastura
Walaupn singkat waktunya,aku rasa srnk,ok la,mmg xjangka jumpa pn
Dia blik pn mengejut
Aku xkisah aku penat ke apa ke,janji aku puas hati dpt happy kn dia
Lepas ni,tahun depan insyaAllah jumpa lagi :-)

Alhamdulillah,1 step dh lepas,2 je lagi
Ameennn (^_^)
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 comments:

nmasturas. said...

2011 belum melabuhkan tirainya la :p
Thanks for everything :)
InsyaAllah jumpa lagi.

Amir said...

Haha walaupun belum tp mcm dpt agak :-p
Yup,insyaAllah :-)