Saturday, April 10, 2010

11/04/10-Inti n Kitab

Aku kembali ke Inti
Sampai dalm 11.20 am
Skjpnya aku balik
Tp ok la, family first
Tp makin lama, makin snyap
Mungkin sume dh besar
Adik aku pun ckp berapa patah prkataan je ngn aku
Nak kata aku snyap,kt luar bising je
Ngn mak aku ok la
Apa2 pun nnti fly psti aku rindu dorang

***

Mission lama aku:
Walau apa yang kita belajar,kita pasti akan bertanya kenapa
Perkara yang dah lama tertanya kat otak aku
Apakah fahaman Islam (sunni) yang aku pegang ini benar?
Bgaimana pula syiah?
Apakah sejarahnya?
Apakah fahaman Rasulullah SAW?
Alhamdulillah, Mastura ada kitab milik ayahnya bertajuk
"I'itiqad Ahlusunnah Wal-Jamaah" ditulis K .H Sirajuddin Abbas
Belum habis baca lagi,dlm proses
Best baca kitab ni :-)

2 comments:

Ketahian said...

da abes bace buku tu jgn lupe kongsi bersame.. nk tau gak..

Amir said...

haha orait,no problem :-D