Thursday, April 22, 2010

22/04/10-puasa

Semalam aku,Mastura dan kawannya,Katie dinner kt tempat best
Kat Auntie Aini's Garden Cafe
Aku makan roasted chicken n pic tea
Mas makan Lamb chop n cappuccino
Katie makan spaghetti apa entah,lagi mknn pelik(xingt nama) n air milo
Rase sedap la tp harga memang best(mahal la)
Bila dah habis makan,dorang kate nak belanja haha yeah
Sebabnya tinggal berapa hari je aku kat Inti
Sedih2,thanks kepada anda berdua :-)

***
Hari ini aku berpuasa sunat khamis
Sahur dalam pukul 5 di common room blok A bersama Mastura
Pak guard ngah tido,so makan je la haha
Makan roti bakar n minum air nescafe
Mastura air susu
Bestnya sahur, sahur terakhir n puasa terakhir bersamanya di Inti :-(


9 comments:

sahabat said...

kan lagi bagus kalau kurangkan masa anda berdua..

Amir said...

wahai sahabat,
sy fhm mksd kamu...
tp smlm kami bertiga
n sahur td juga ade 3 org disitu :-D

sahabat said...

tetapi mendekati zina itu apa hukumnya?
tepuk dada, tanya iman kamu
XD

Amir said...

wahai sahabat,
apa mksdmu tentang mendekati zina?
Apa kaitannya?bukan kah saya kata bertiga bukan berdua,lagipun ditempat awam....anda pun boleh join,mai lah

xde hal punya :-P

Unknown said...

haha..nice one amir..

sahabat said...

hah manusia
yg di depan mata jelas2 salah, nak tetap betulkan jugak

yg haram itu jelas dan yg halal itu juga jelas

kubur masing2 kan kawan..nnti dkt hari pembalasan jgn ckp aku xingtkan kau pulak..

fikir2kanlah kawan..

Amir said...

wahai sahabat...
terpulanglah anda untuk menuduh atau berkata apa

siapalah sy,ckp pun xberguna,tiada ruang pun untuk keterangan

manusia mmg suka buat persepsi sendiri tp hakikatnya hanya Allah yang menentukan mana yang benar atau salah

p/s:jika anda nak ingatkan sy,bersemukalah ngn sy,xperlu takut jika benar,sy pun xmarah

sahabat said...

saya memang selalu jumpa dan tegur anda
cuma anda saja yg tak perasan

:)

Amir said...

Wahai sahabat...
Maaflah,bnyk orang yang saya jumpa

Semua tegur macam2..sihat ke?macam mane hidup skrg?dh makan ke?xstudy ke?

Ate,tok le teman tau sape mike :-D Terus teranglah je lah siapa anda.

Teguran yang macam mana 2?Ceh klasifikasikan cikit :-)

p/s:saya sudah penat dengan telatah anda yang sentiasa bersembunyi.Saya juga malas untuk meneka siapa anda,banyak benda lain boleh saya buat :-)