Wednesday, April 21, 2010

21/04/10-Gud luck Final


(macam pernah tgk gmbar ni,tp xtau kt ne...maybe blog or ym orang lain)







Sekarang aku sedang sakit hidung
Selsema tp hampir sembuh
Dah tido lama tadi

Semalam Miss Sri dah hantar email
JPA dah approve Temple University
Major aku Neuroscience (biology+psychology)
Major ni xde la orang tau sangat
Aim aku nak jadi Neuroscienctist, xbnyk lagi kat Malaysia
Tp kena dpt PhD baru ley jadi
Xpe la,hidup kena berangan tp jangan xde usaha lak (peringatan untuk diri sndiri) :-)

Sebenarnya aku nk g Uni lain
Indiana University Bloomington (IUB)
Tapi xdapat2 lagi
Memandangkan Temple University kata xyah bayar yuran deposit
So,ade peluang la aku nak tunggu IUB
Tapi masalahnya sekarang hanya aku seorang dari Inti nk g sana
Mksud aku dalam kalangan muslim lelaki Inti la
Kalau Temple ada Syazwan n Hazim
Xkan aku nk g IUB sorang2,dh la negara orang,negara bukan Islam lak 2

Klu xdpt IUB,xpe la,ade hikmahnya
Klu dpt,wallahualam
Nanti2 la fikir
Sekarang fokus final
Kena dapat cgpa 2.75 baru ley fly
InsyaAllah aku mampu,
3 minggu lagi penentuan sbb lagi 3 minggu result keluar

Kepada yang baca post ni,
Dan sempena nk Final ni,
Aku mintak maaf kepada semua klu ada silap dan salah,
Aku hanyalah manusia biasa,
Alangkah indahnya dunia ni kalau semua saling meminta maaf,
Gud luck semua (gaya macam xpost smpai final lak haha)
All the best....ingt,apa yang terjadi ada hikmahnya :-)

No comments: