Friday, April 30, 2010

Hari2 terakhir n PG-09





Ni kat Restoran Saba,Cyberjaya











29/04/10
Habis exam kul 4,Merdeka :-)
Balik kemas barang cikit2
Lepas solat Maghrib,aku,faiz,megat,harith n petai gerak
Kitorang g Restoran Saba kt Cyberjaya
Faiz zin belanja,habis RM88
Terima kasih diucapkan kt Faiz Zin haha ex-rumet gua (baru je td cerai haha)

Pastu dalam 10.10 pm,kitorang gerak ke Alamanda
Nak collect tiket Iron Man 2
Cite start kul 12.15 am
So,dalam masa menunggu,kitorang main game kt arcade
Pulang n sampai Inti dalam 3.10 am
Main game kete


***
30/04/10
Hari ni hari terakhir berada di PG-09
Hari terakhir bersama rumet,Faiz Zin
1 tahun 10 bulan dh kenal
Semua budak2 Inti
Agak sedih gak r
Bnyk suka dan duka kt Inti ni
6 bulan terakhir la yang paling menarik
Nanti InsyaAllah aku akan sambung study kt IUB
Aku berseorangan,xpe la,bina hidup baru
Inti tetap akan menjadi kenangan,
Tempat yang bnyak mengajar aku erti kehidupan.
Ni lambang Inti :-)

No comments: