Thursday, April 1, 2010

Music presentation n bunga :-)

Hari ini turn aku pulak buat presentation
Cuak gila kot td
start dalam 1.20 pm
Mengenai Boys Like Girls
Aku xde la minat mana band ni,cume cikit2 je
Paling suka lagu baru band ni
'Two is better than one'
Lagu ni la aku nyanyi td

Paling best sbb lirik nya
n mase nyanyi td,mastura tgk :-D
Bila dh habis,aku ingt "ok,selesai tugas aku"
Ingt biase2 je
Tetiba mastura bagi bunga,
Bapak terkejut aku,
Rupanya smlm g Giant,dorang sorok2 rupanya

Apa2 pun, 2 moment paling best prnh aku alami
n bunga pertama dpt dr seseorang
Thanks syg :-)
I really appreciate kejutan n bunga 2


Ia akan sentiasa berada dlam memoriku tok selamanya,InsyaAllah :-D

2 comments:

nmasturas. said...

haha.welcome dear (:

ingat da xsempat da.huhu





p/s : sy nak lavender. :P

Amir said...

haha ala,lavender susah nk cari la

org akn cuba cari:-)