Friday, April 16, 2010

17/04/10

Semalam aku balik rumah
Bertolak dari Inti lepas solat jumaat
Kali ni bertiga,Aku,Mastura dan Megat
Kereta bnyk sngt,tp xjam cume bergerak perlahan
xingt sampai pukul berapa
Tp sebelum 2 hntar Megat kt stesen KTM Segambut
Sampai rumah aku,makan2 jap(xmkn nasi lg masa 2)

Lepas asar aku bertolak ke rumah Mastura
Sampai2 lepak jap,sembang2
Semalam hari jadi adik lakinya,panggil Amad je
So,6.30 camtu gerak ke Bukit Rahman Putra
Beli candy,keropok(n brg2 yg xtau nk describe mcm mane),tok bagi kt kawan2 dia
Lepas 2 beli kek,kek coklat+vanila

Malam makan kt rumah dia
Makan sup tulang,ikan masak apa entah tp kaler merah2,lgi kcg bendi msk ape entah n lain2
Semuanya sedap :-)
Lepas 2 makan kek.
Dalam 9.15 pm aku bertolak pulang

1 lagi hari yang menarik :-D

2 comments:

nmasturas. said...

hahaha.beli jajan la.
xperlu la tulis sume lauk. huhu.
sambal ikan le merah.

:P






p/s: bendi goreng fav sy ^^

Amir said...

owh jajan,jajan 2 ape eik haha sy tidak tahu :-P

ya,fav awk
ummi awk dh cite :-)