Tuesday, May 11, 2010

11/05/10-HKL n Gombak

Pagi2 gerak ke Gombak,rumah Faiz
Sampai dalam 7.20 am kot
Dari sane gerak ke HKL
Megat xikut sbb dia g med. check up ngan ayah dia

Sampai agak lewat sbb Traffic Jam teruk,8.30 kot
Faiz ada masalah sbb dia nye surat tawaran JPA dh hilang
So,dia g Hospital Pusrawi,seberang jalan HKL
Penat gak r,kul 11.00 habis,Jumaat dtg lagi

Amik Faiz kt Hospital Pusrawi
Gerak balik ke Gombak,jalan clear
Kat gombak depan Batu Caves tetiba kereta buat hal
Minyak hitam masalah,
Disebabkan kredit habis(xley nk contact),aku terpaksa beli minyak hitam
Sementara sebelum g bengkel
Nak beli minyak hitam nya kena jalan kaki hmpir 1 km (ulang alik hmpir 2 km)
Memang terbaik sbb tngh panas terik
Balik mmg penat giler,tido

Lepas solat Zuhur,nk g bengkel tp tertido balik
Kul 4 baru g bengkel,habis rm70
Lepas 2 g TGV Jusco Kepong jumpa manager lama
Aku start keje esok haha
Dulu aku xberhenti,aku cume xkeje sementara
Skrg aku kembali haha
Semangat2

4 comments:

nmasturas. said...

sudah jatuh di timpa tangga :)


dugaan :)

Amir said...

Yelah,benda dh nk jadi...sabar :-)

Unknown said...

lohh..aku x tau lak ko ditimpa musibah pas anta aku..

p/s:aku kebetulan je terbukak blog ko nih..tah cmne tah..aku mne check2 blog ko neh :P

Amir said...

Haha yeke kebetulan,bukan kau rajin tgk ke blog ni? :-p mengaku je la

2 la,musibah mcm2,penat pagi 2 pun xhilang mase 2....xpela,aku pun xkisah,redha je :-D