Monday, May 10, 2010

GH & Inti (Alhamdulillah)

Pagi2 td aku gerak ke General Hospital Kuala Lumpur
Nak buat medical checkup
Janji ngan faiz,dh ajak megat tapi dia xyakin result dia
Jumaat ni baru tahu result.
Sampai2 dia kata kena ada surat JPA n kena dtg esok
sbb ade 1 test yang xley buat hari ni

So,aku xjadi la
Jalan2 ngn faiz tp mcm pagi sngt
Kitorang pun gerak la ke Inti
Kat sane ade teman istimewa haha
Mat petai pun dtg,nk urus ape entah,visa sume
Kitorang pun join la sekali

Ade 1 masa 2 kitorang jumpe la miss zaleha
Tanye result kitorang,Alhamdulillah,kitorang lepas JPA nye cgpa
Miss zaleha dh nasihatkan hati2 kat usa nnti
Lepas 2 kitorang cube selongkar cite2 cikit,susah giler
Miss zaleha berahsia,cume dapat kantoikan Megat n syahmi
TAHNIAH kepada Megat dan syahmi kerana kita akn ke Amerika :-D
Alhamdulillah,yang lain xtau sbb susah nk korek2 rahsia dr miss zaleha

Kul 2 g makan2 ngn Mastura :-)
Lepas 2 ke Giant beli barang2 dia ngn kawan dia,
Seronok rasanya :-D
Berbincang sumthing ngn dia
Alhamdulillah,semuanya baik2 saja :-)

Gerak balik dari Inti kul 5.00 pm
Kena cepat nnti Traffic jam
Sampai rumah faiz 6.15++ pm
Singgah Masjid Khairiah (dekat rumah Faiz) tok solat asar
Mase nk ke rumah traffic jam gak r
Sampai dalm 7.15 pm
Hari yang menarik :-)

Esok InsyaAllah aku,faiz n megat g medical checkup skali
Aku g ngn diorang sebab diorang yang dekat ngn rumah aku
yang lain jauh2...

4 comments:

nmasturas. said...

semangatnya update.huhu
tahniah jgak kepada encik megat :)


hmm.sory td.huhu
xsengaja :DD

selamat ber-'medical check up'. ^^

Amir said...

haha harap2 encik megat membaca blog ini.

xpela,it's ok
ingt awk prnah ckp pasal musibah 40 hari tu...so,positif :-)

haha,harap2 esok berjalan lancar,Amin

Farah said...

salam.
weyh,boleh check ke?
kalo jmp miss zaleha ek?
aku cuak gak ni.
adoi2

Amir said...

w'salam
boleh la..
kau email je die,tp aku xtau email miss zaleha....email cae tau r,tp xingt emal penuh
sabar2,tenang2 saja,benda sudah buat