Tuesday, May 4, 2010

Lawatan Inti 1 & 1/2 tahun

Hari ni aku melawat Inti
Saya merindui dia
Seronok rasanya datang Inti
Sekarang aku taip ni kat Newton
Tengah tunggu dia habis kelas
Tengok blok P,teringt zaman2 dulu
Sedih rasanya,teringat masa gelak2 dulu
Lepas ni semua hidup jauh2
Xsangka cepat masa brlalu
Aku bukan saja rindu mastura tp jgk rindu kawan2,rumet
InsyaAllah nnti aku jumpa lagi mereka

***
1/2 tahun sudah berlalu
Aku bersama Mastura :-)
Segalanya berjalan lancar,
Namun banyk lagi waktu yang harus ditempuh
Moga panjang umur dan diberi kekuatan
Aku akan sentiasa berada disisinya :-)

2 comments:

nmasturas. said...

hahaha.sabar2.
setiap yg bertemu akan berpisah :)
(including kita, ie maut)

and kdang2 kita berpisah kerana cita2..

haha.6 bulan la :DDD
saya juga,
insyaAllah :)

Amir said...

ye,setiap pertemuan pasti ada perpisahan :-( cuma kenangan sukar dilupakan....

semalam akan jadi memori hari ini.Indah atau tidak kita yang tentukan :-P

Xpela,cita2 mmg harus dikejar
Demi masa depan yang baik :-)

6 bulan=1/2 tahun :-p wekk