Saturday, May 15, 2010

16/05/10-Hari guru

Semalam aku g Masjid negara
Bertolak lepas asar,ada maulud nabi
1st time aku pergi sendiri
Ok r,rase seronok sbb bersndiri(xkenal sesape) n sbb ramai org
Family mastura ada r tp mane nk jumpe ramai punye org
Penuh ruangan dalam masjid 2
Habis dalam kul 10.00 pm
Ade makan,minum n cenderahati

Aku amik je la makanan
Ramai org makan kt situ,
Disebabkan sorang,aku blur nak makan ke x kt situ
Pastu mastura call tanye pasal adiknya,Amad
Dia ajak makan skali
Aku pun join r gak mereka sekeluarga kecuali ayahnya
Ayahnya ajk tuk majlis ni rasenya.
Lepas makan trus balik,sampai 11.00 pm

Hari ni keje kul 5.00 pm
Patut kul 10.00 am tp entah budak mane nak mintak tukar
Tifon mase ngh drive balik smlm
Nama xbg ape trus mintak tukar
Budak baru rasenya,dia call pakai no tgv
nasib baik aku ok time 2,ish,sabor je lah :-)

***
Selamat Hari Guru kepada semua pendidik didunia ni xkisahlah cikgu tadika ke, cikgu sklh rendah/mngh ke,cikgu memandu ke,lecturer uni ke n semua lah

Tanpa pendidik2 ni,siapa la kita
Guru n ibu bapa adalah orang yang plg bnyk membentuk siapa kita skrg
Guru mainkan peranan besar

Oleh itu,hargailah guru
Mereka bnyk brjasa,Moga Allah berkati guru2 ini sentiasa,Amin

2 comments:

nmasturas. said...

hahaha.detail :)


erm.yurp.selamat hari guru :)

Amir said...

haha mestilah,diari kn :-)