Tuesday, May 18, 2010

19/05/10-tgv n maulud nabi

18/05/10
Semalam balik keje hujan lebat
Traffic jam la cikit
Malam tgk tv,dh lame xrase suasana 2 (asyik keje malam je haha)
Malam 2 jugak aku berwebcam ngan Mastura :-D
Srnk sebab lepas rindu
Tgk la,bile free nnti sy dtg Inti :-)

19/05/10
Hari ni keje kul 2,
Asalnya keje kul 11,pastu ade budak mintak tukar
Aku ok je la,nk rehat pagi haha


***
Makin lama makin ramai orang lama keje kt TGV
Semua tegur aku dh besar(aku xfaham)
Bile tanya diorang kata aku dh lebih tinggi (owhhhh baru faham)
Tp aku xkisah lebih tinggi ke lebih rendah ke janji aku lebih tinggi dari Mastura haha

***
Aku tetibe teringat malam maulud 2 ( kt masjid negara)
Hari 2 x komen sbb penat kot (post 16/05/10-Hari guru)
Hari 2 la hari pertama dalm sejarah hidup aku,aku nmpk sekumpulan manusia yang bergitu sygkn Nabi Muhammad SAW,aku dpt rasakan smngt diorang,mmg terbaik dari ladang
Srnk giler malam 2 :-)

2 comments:

nmasturas. said...

seronok lah cover macho ^^

owh.seronok la ramai kawan lama :D

wekk :P

kecoh je.huhu

Amir said...

haha cover macho la,kang sume bising :-P

hahahaha
biar r,dh lebih tinggi,kecoh r :-P